FAQ


Leveringen


Waar kan er geleverd worden?

Wij leveren in de volgende gemeentes:

  • 9041 Oostakker
  • 9042 Sint-Kruis-Winkel
  • 9042 Mendonk
  • 9042 Desteldonk
  • 9060 Zelzate
  • 9180 Moerbeke-Waas
  • 9185 Wachtebeke
  • 9850       Nevele
  • 9900 Eeklo
  • 9920       Lovendegem
  • 9930       Zomergem
  • 9940 Ertvelde
  • 9940 Kluizen
  • 9940 Sleidinge
  • 9940 Evergem
  • 9950 Waarschoot
  • 9960 Assenede
  • 9961 Boekhoute
  • 9968 Bassevelde
  • 9968 Oosteeklo
  • 9970 Kaprijke
  • 9971 Lembeke
  • 9980 Sint-Laureins
  • 9981 Sint-Margriete
  • 9982 Sint-Jan-in-Eremo
  • 9988 Watervliet
  • 9988 Waterland-Oudeman

Wat als ik niet thuis ben?

Doordat wij werken met verse producten is het altijd leuk om deze persoonlijk aan je te kunnen afgeven. Indien je niet thuis bent proberen wij een plekje te vinden in de schaduw waar wij uw box zullen achterlaten. We sturen u een sms met de exacte locatie.

Wanneer kan er geleverd worden in mijn regio?

Wanneer u een bestelling plaatst, krijgt u de mogelijkheid om de leverdatum te selecteren uit een lijst met beschikbare opties in uw regio.

Welke koeriersdiensten gebruiken jullie?

Wij leveren al onze bestellingen zelf. 

Betaal ik bezorgkosten?

Vanaf €75 bezorgen wij uw producten gratis anders betaal je €10 verzendkosten.

Hoe milieu vriendelijk is deze online service?

Colanbeen zet in op duurzaam transport door het gebruik van een elektrische - en dus zonder enige uitstoot - koelwagen waarbij de koeling wordt aangedreven door zonnepanelen.


Bestellingen


Kan ik mijn bestelling annuleren?

U kan hiervoor contact op nemen met ons via ons telefoonnummer 09 344 71 25.


Betalen en kortingen


Hoe kan ik betalen en wanneer?

Bij het plaatsen van een online bestelling kan je bij het afrekenen betalen met Bancontact.

Indien je betaling mislukt of je annuleert deze zal de bijhorende bestelling ook worden geannuleerd.

Hoe kan ik een waardebon/cadeaukaart gebruiken?

Om een waardebon te gebruiken kan je onderstaande stappen volgen:

  1. Voeg alle gewenste producten toe aan je winkelwagentje.
  2. Klik op de knop "bekijken" in je winkelwagen.
  3. Hierna kan je in je winkelwagen kiezen voor "waardebon".
  4. Vul in het veld jouw waardebon code in.
  5. Kies voor toepassen.

Indien jouw waardebon code correct is zal deze worden afgetrokken van het totale bedrag.

Wat als mijn waardebon/cadeaukaart code niet werkt?

Dit kan komen door een van onderstaande redenen:

  • De waardebon is verlopen (een cadeaukaart is onbeperkt geldig).
  • De code is niet correct ingevuld. Let op leestekens en hoofdletters.
  • De meeste waardebon codes kunnen maar 1 keer gebruikt worden. Had je deze waardebon al eens gebruikt dan zul je deze niet opnieuw kunnen gebruiken.
  • De code is al gebruikt voor een vorige bestelling.

Werkt je code nog steeds niet en/of weet je niet waarom?

Dan kan je contact met ons opnemen via info@colanbeen.be (vermeld zeker jouw gegevens en de waardebon/cadeaukaart code).

Kan ik een cadeaukaart kopen voor de online shop?

Je kan online een cadeaukaart bestellen op onze webshop via deze pagina. Op het moment dat uw betaling is voltooid en dat wij uw bestelling hebben goedgekeurd, ontvangt de gelukkige zijn cadeaukaart-code. Deze kan hij inwisselen tijdens het afrekenen.


Opgelet! Soms durven onze mails in ongewenste mails terecht te komen. Breng de ontvanger van de cadeaubon daarom om de hoogte van jouw verrassing.

Hoelang is een cadeaukaart geldig?

Een cadeaukaart is onbeperkt geldig. Zolang er nog saldo op de kaart staat.

1 - 3 van 3 (1 pagina's)